افراسیاب

کارآموزی تابستان 98

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

 

بسمه تعالی

 

قابل توجه دانشجویانی که اینجانب استاد درس کارآموزی آنها هستم:

لطفاً قبل از شروع کارآموزی به بنده ایمیل زده و موارد زیر را در ایمیل خود قید نمایید:

1- نام و نام خانوادگی 2-شماره دانشجویی 3- شماره تلفن همراه 4- نام، نشانی و اطلاعات تماس با کارخانه یا شرکت 5- تاریخ شروع و اتمام کارآموزی

بعد از اتمام کارآموزی باید موارد زیر به اینجانب تحویل داده شود:

فرم های کارآموزی باید از قسمت فرم های آموزشی سایت دانشکده مهندسی مکانیک دانلود شده  (برای دانلود اینجا کلیک کنید) و بعد از تکمیل بصورت حضوری به اینجانب تحویل داده شود. این فرمها را هم اکنون تهیه کرده و فعالیتهای خود در محل کارآموزی را بصورت روزانه در آن ثبت کنید. برای تعیین وقت مراجعه بهتر است از روز قبل به بنده ایمیل بزنید. لطفاً دقت کنید که تمام صفحات فرم های مربوطه را به صورت کامل تکمیل نمایید.

 لازم است علاوه بر تکمیل فرم های مربوطه گزارشی نیز آماده کنید این گزارش باید شامل موارد زیر باشد:

یک- معرفی کامل کارخانه یا شرکت محل کارآموزی مشتمل بر:

الف- نشانی دقیق و اطلاعات تماس (تلفن و فاکس کارخانه یا شرکت)

ب- تاریخچه کارخانه یا شرکت

ج- شرح قسمت های مختلف کارخانه یا شرکت

د- معرفی تولیدات و خدمات کارخانه یا شرکت

دو- شرح فعالیت ها, آموخته ها و مهارت های بدست آمده توسط کارآموز در طول مدت کارآموزی. در این قسمت نیاز است کارآموز موارد عملی مشاهده شده در حین کارآموزی را با تئوری هایی که در دانشگاه آموخته تفسیر کند.

گزارش های کارآموزی لازم است به فرمت پی دی اف تهیه شده باشند و از لحاظ املایی و انشایی کاملاً صحیح و مفهوم بوده و کلیه نکات نگارشی در تهیه آن ها رعایت شده باشد. فونت مورد استفاده در گزارش برای نگارش فارسی B Nazanain (برای دانلود اینجا کلیک کنید) و برای نگارش لاتین Times New Roman انتخاب گردد.

حجم گزارش در ارزشیابی درس کارآموزی تأثیری ندارد.  بلکه محتوای گزارش, نظم مطالب ارائه شده و رعایت نکات قید شده در بالا معیار ارزشیابی خواهد بود. ضمن اینکه توصیه می شود گزارش حتی المقدور مختصر و در عین حال دقیق و مفید باشد.

به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ از پرینت گزارش کارآموزی خودداری نموده و تنها فایل پی دی اف آن را به نشانی زیر ارسال نمایید.

afrasiab@alum.sharif.edu

لطفا گزارش را فقط به این آدرس ایمیل نموده و کلیه پرسش های خود را نیز از طریق این ایمیل پیگیری نمایید.

نمونه ای از یک گزارش که کم و بیش نکات بالا در آن رعایت شده از اینجا قابل دانلود است. البته برخی ایرادات نگارشی در این گزارش وجود دارد که بعضی از آنها را می توان با کمک فایل دانلودی از اینجا بر طرف کرد.

 

با تشکر,  افراسیاب

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
حامد افراسیاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی