افراسیاب

همیشه بعد از برگزاری امتحانات عده ای از سخت بودن سؤالات یا وقت کم یا کم بودن جا برای نوشتن شکایت دارند. در طرف مقابل کسانی هم که با اساتید گروه های دیگر درس گرفته اند ممکن است نگران باشند که ارفاق های صورت گرفته در گروه ما چگونه است؟ کم است یا زیاد؟

برای آرام کردن همه این دوستان باید گفت که اولاً میانگین نمرات گروه های درسی من با سایر گروه ها در یک سطح است. پس بحث ارفاق کم یا زیاد مطرح نخواهد بود.

ضمناً همه دانشجویان با میانگین کلاس که منطقی و معقول خواهد بود سنجیده میشوند لذا سخت یا آسان بودن امتحان، کم و زیادی وقت و مسائل دیگر چون برای همه یکسان است تأثیری حداقلی خواهد داشت. پس همگی آسوده باشید. شهر در امن و امان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۵
حامد افراسیاب

نظرات  (۸)

http://upload7.ir/images/86616820689975323237.jpg
پس فرق گروههای درسی مختلف در چیه استاد؟
پاسخ:
سلام. ببینید هم در دانشگاه و هم در دانشکده ها معاونت آموزشی وجود دارد که به عملکرد گروه های درسی نظارت دارند و اگر نمرات کلاسی استاندارد نباشد پیگیر مسأله میشوند. لذا مواردی که نمرات یک گروه درسی بیش از حد کم یا زیاد باشد به ندرت اتفاق افتاده و معمولاً با پیگیری آموزش به سرعت در ترمهای بعد برطرف میشوند.
به نظر من بیشتر تفاوت در شیوه های تدریس، بیان مطالب، ارزشیابی و نحوه اداره کلاس است. هر گروه درسی که به نظر و سلیقه شما نزدیکتر و پسندیده تر بود میتوانید همان را انتخاب کنید. یا علی.
سلام. ولی سوال های شما آسون تره ( از نظر راه حلی ) شاید کمی مفهومی باشه ولی راه حل زیاد نداره. خوب هم تصحیح میکنید.
با سلام. استاد فکر نکنم مقایسه خوبی باشه که چون میانگین گروه ها یکی شما امتحان بچه های طراحی 1 رو از 23 نمره بگیرین. شاید بچه های گروه دیگه بیشتر درس میخونن. ما یادمونه وقتی طراحی 1 داشتیم از ترس اینکه دکتر پاشایی سخت گیره و مبحث درسهاش هم زیاد هست خیلی درس میخوندیم.
پاسخ:
سلام. با تجربه میشه فهمید کدوم کلاس ضعیفه و کدوم قوی. ممکنه میانگین کلاس در دو ترم متوالی با هم تفاوت داشته باشه.
منظورتون رو نفهمیدم
پاسخ:
بچه های طراحی یک منتظر نمره هستند. حضوری بیا توضیح بدم.
اون طراحی 2 اولی من نیستم. من که باشما کلاس ندارم. یه چیز کلی گفتم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام
سوال جالبى مطرح شده است...!
*** ** ****** *** *** ***** ********* **** **** ** *** **** *********
اشکالى نداره!
بعضس از اساتیدبه متکلم وحده بودن عادت کرده اند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی