افراسیاب

ای مردم! همانا وعده خدا حق است.

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ق.ظ

ای مردم! همانا وعده خدا حق است. پس مبادا زندگی دنیا شما را فریب دهد. و زنهار! شیطان شما را به کرم خدا نفریبد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۵
حامد افراسیاب

نظرات  (۱)

شیطان با شخصی همسفر شد
موقع نمازصبح شد و آن شخص نماز نخوند
موقع ظهر و عصر هم نماز نخوند
موقع مغرب وعشاء رسید بازم نماز نخوند
موقع خواب شیطان به اون گفت من با تو زیر یک سقف نمیخوابم چون پنج وقت موقع نماز شد وتویک نماز نخوندی میترسم غضبی از آسمان بر این سقف نازل شده و من هم با تو شامل بشم
شخص گفت توشیطانی ومن بنده خدا چطور غضب برمن نازل بشه؟
شیطان درجواب گفت من فقط یک سجده اونم به بنده خدانکردم ازبهشت رانده شدم وتاروز قیامت لعن شدم درصورتیکه تو از صبح تاحالا بایدچندسجده به خالق میکردی ونکردی وای به حال تو که ازمن بدتری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی