افراسیاب

مراحل رشد جنین از زبان دکتر کیت مور

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲
حامد افراسیاب

نظرات  (۳)

راکستون:

 سالیان درازی در جستجوی حقیقت بودم تا این که حقیقت را در اسلام یافتم ، سپس قرآن مقدس را دیدم و شروع به خواندن آن کردم .این کتاب بود که تمام پرسش های مرا جواب گفت. قرآن ابهت و ترس به انسان الهام می کند و در عین حال ثابت می نماید که هر چه می فرماید راست است.

امام سجاد:


آیات قرآن گنجینه ای هستند پس هرگا این گنجنه را گشودی، سزاوار است نگاه کنی که در آن چیست.


خیلی از ماها داریم تو آثار غربی بخصوص فیلم هاشون دنبال روشنفکری میگردیم و افسوس میخوریم که اونا به چه تکنولوژیهایی دست پیدا کردن اونوقت غربی ها از کتابی که خدا واسه ما مسلمونا فرستاد استفاده میکنن و پیشرفت میکنن


فوق العاده بود

درود
ابتدا بگذارید خدمتتان عرض کنم دکتر کیت مور متخصص آناتومی هستند و تخصص ایشان در جنین شناسی نیست.
نکته اول اینکه نطفه همانطور که در فیلم نشان داده شده در جایی استوار قرار نمیگیرد بلکه این ترکیب دوسلولی در هنگام حرکت در لوله های رحمی صورت میگیرد.
نکته دوم راجعبه مضغه که در انتهای فیلم هم اشاره شد به معنی گوشت جویده شده است که این چیزی مبهم است و هنوز بطور کامل مشخص نیست که دقیقا چیست.
نکته سوم که باز هم در فیلم اشاره شد و در واقع از خود ایراد گرفت مراحل رشد گوشت و استخوان است که امروزه مشخص شده که گوشت و استخوان جنین با هم رشد میکنند نه اینکه ابتدا استخوان ها به وجود بیایند سپس کوشت به آنها پوشانده شود.
این را هم بگویم که اینکه انسان از گل ساخنه نشده بلکه غذاهایی که میخورد از برخی از عناصر موجود در خاک بوجود آمده است.
پاسخ:
سلام. از اظهار نظر شما ممنونم. ان شا الله در روزهای بعد پاسخ کاملتری به نظر شما خواهم داد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی