افراسیاب

واقعیت تلخ، لطفا فقط خانم ها بخوانند! (12)

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ

در آغاز جلسه محاکمه دختر جوان رنگ پریده در جایگاه قرار گرفت و از دو پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرد. سپس متهم ردیف اول پشت میز محاکمه ایستاد تا به سؤالات قضات پاسخ دهد.

از چه طریقی با این دختر آشنا شدی؟
فضای مجازی.

چرا از احساسات این دختر سوءاستفاده کردی؟

نمی‌دانم. واقعاً اشتباه کردم.

شغلت چه بود؟

شغل خاصی نداشتم فقط بعضی اوقات در مغازه پدرم می‌ایستادم.

چند کلاس درس خوانده‌ای؟

دیپلمه هستم.

چند وقته این‌طوری دختران را فریب می‌دهی؟

من هیچ‌کس را فریب ندادم خودشان خواستند که فریب بخورند.

چرا به این دختر وعده ازدواج داده بودی؟

از او خوشم آمده بود اما وقتی دیدم چقدر راحت بامن قرارگذاشت دیگر نتوانستم قبول کنم که به‌عنوان همسر او را قبول نمایم.

چرا؟

دختری که به راحتی با چند جمله با من رابطه برقرار کرده احتمال دارد با پسران دیگر هم باشد. من چنین همسری نمی‌خواستم.

خودت که براحتی با دخترها دوست می‌شدی؟

درسته اما می‌خواستم زنم این‌طوری نباشه.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۰
حامد افراسیاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی